#4 Nedělní chvilka

14:28

Knihomolské nebe v krabici 


Miluju překvapení. Tedy takové to překvapení, od kterého vím, že mě potěší. Boxy s překvapením zažívají velký boom. Můžete najít boxy s jídlem, nápoji, kosmetikou a dokonce i se sexuálními hračkami (ano i takové existují). Tento trend se nevyhnul ani knihomolskému světu. Princip všech je v podstatě stejný a jednoduchý. Z širokého výběru si vyberete ten, který je vašemu srdci (nebo peněžence nejbližší). Pak už jen vyplníte formulář, podle kterého vám bude box sestaven na míru, zaplatíte a čekáte. Rozhodla jsem se vám ukázat pár boxů, které mě něčím zaujaly, některé mají mezinárodní dopravu, některé bohužel ne. Ale takové to nedělní potěšení oka neuškodí a kdo ví? Třeba vás jednou osud zavane někam, kde jsou tyto boxy k dostání. 

1. Bookish box 



Přiznám se, že tento box je mému srdci nejsympatičtější. Sice neobsahuje knihu, za to je v něm spoustu věcí co nepotřebujeme, ale strašně je chceme. Box je tématicky zaměřen pravě na nás knihomoli. Najdete zde  tričko a  3 až 5 věcí, které pohladí knihomolí duši. Společnost podporuje začínající umělce, a proto očekávejte originální kousky a ne ty z čínských obchodů, jak bývá zvykem. Krabičko čekej na mně, jednou si pro tebe přijdu :D Stránku najdete ZDE

2. Owlcrate 


Tato kráska je další na mém wishlistu. Box vychází jednou měsíčně a je zaměřený na žánr young adult. Každý měsíc je rozdílné téma boxů. V minulosti se zde objevilo téma např. Magie, Mýty a Legendy, Steampunk, Dystopie atd. V boxu najdete knihu a 3 až 5 předmětů  ladících s tématem. Různé propagační předměty od nakladatelství nebo samotných spisovatelů, které jsou běžně neprodejné. Láka Vás??? Mě tedy rozhodně ano :D Stránku najdete ZDE

3. Uppercase



Uppercase je další box se žánrem young adult. Při hledání jsem zjistila, že young adult je snad všude nejvíce zastoupen. Box obsahuje 1 hardcover knihu, 1 až 2 knihomolí předměty. Co mě však na této zaujalo je, že kniha vám přijde podepsaná od autora anebo v boxu dostanete podpisovou kartičku spisovatele. Hezký nápad. Stránku najdete ZDE

4. Knihobit 



Knihobita jsem vyzkoušela. Obdivuju odvahu nadšenců, kteří se do toho vrhli po hlavě a zkusili něco, co do té doby v Čechách nebylo. Knihobit se objevil, komunikoval se zájemci, snažil se jim vyjít vstříc. Ale fungovalo to pár měsíců. Okolo loňských Vánoc Knihobit komunikoval sporadicky, lidí s otázkami přibývalo a Knihobit mlčel. Teď už Knihobita prý provozuje někdo jiný. Nevím, ale vypadá to, že se pomalu vrací lidé jsou spokojeni. Stránku najdete ZDE

Tady je mnohem víc boxů, ale vybrala jsem pouze ty co mě osobně něčím oslovily. A co vy máte s balíčky s překvapením zkušenost? Krásnou neděli knihomolové xxx 






You Might Also Like

0 komentářů

Počet zobrazení stránky