#5 Nedělní chvilka

11:50

Šílenství jménem Harry Potter na nás opět udeřilo. Všude vidíme posty s knížkou ve žlutém obalu. Začínaji se objevovat první recenze, kdo si nesehnal knihu v angličtině trpělivě čeká na české vydání. Knihkupectví zahájilo předprodej a knihy mizí jako mávnutím kouzelné hůlky.

Jak já a Harry Potter?? Miluju celou sérii, miluju filmy a můj šatník okupuje pár triček a pyžam s jeho motivem. Ráno piju kafe z HP hrnku a čtu nějakou knihu. Ale asi to mám trochu jinak, než většina potterholicu. Co mě nejvíc fascinuje na příběhu o Harry Potterovi, není samotný Harry Potter. Upřímně, řekněte mi co je zajímavého na klukovi s brýlemi, za všech okolností jednajícím správně. Není to trochu nuda??? To co já miluju na příběhu je ta opačná strana. Miluju Voldemorta, mozkomory a celou tu tmavou stránku příběhu. Co by byl Harry Potter bez Voldemorta??? A co by bez něj dělali v Bradavicích??? Harry by odjel do Bradavic, zběsile by s Ronem a Hermionou mávali hůlkami a učili se první kouzla. Ve volném času by si zahráli Famfrpál a řešili první lásky a zlomená srdce. Obyčejný příběh, posazený do zajímavého prostředí. A pak je tu Voldemort, který dělá z malého čaroděje hrdinu. Bez Voldemorta by Potter nebyl Potterem, ale Voldemort ničící svět bez Pottera je stejně zajímavý jako s ním. Když se objeví na scéně, adrenalin stoupá a ty víš, že se něco bude dít.

V každém z nás je trochu Voldemorta. A tyto negativní vlastnosti a temná zákoutí mysli nás dělají tím kdo jsme. Každý den s nimi bojujeme a snažíme  neutopit se v nich. A to nás posouvá dál. Nikdo není dokonalý jako HP a víte co??? Já jsem ráda. Dokonalost je nuda bez možnosti rozvíjet se, dělat chyby a omyly. Prostě žít život, kdy jsi jednou nahoře a potom dole.  Pořád nevěříte??? Mám pro vás pár příkladu. 


Miluješ svého domacího mazlíčka. Ať už to je pes, kočka, křeček nebo had. Stejně jako Voldemort. 





Máš problém uznávat autority, a to i v případě, že jejich znalosti a dovednosti jsou vyšší jak tvoje.






Někteří z nás nemají rádi konkurenci. 






Co na tom, že věci nejdou tak jak si přeješ. Stejně to nevzdáš a zkoušíš a zkoušíš. 






A někteří z nás mají neodolatelný úsměv.






Za každou cenu říkáte co si myslíte.







Nebo jsi dobrý student???







Máš přítele, na kterého se můžeš ve všem spolehnout??? 





Ano, mohli bychom pokračovat do nekonečna. Všichni máme své temné stránky, ale jen málokdo z nás si to přizná. Já ano, takže patřím sem. 





Krásnou neděli moji knihomolové ;) 













You Might Also Like

4 komentářů

  1. :-) skvělý článek :D nikdy jsem nebyla velký fanda Voldemorta, ale to, že ho na konci zabili, mi přijde jako příliš jednoduché řešení :D když jsem to tehdy četla, byla jsem dokonce zklamaná, že to takhle dopadlo. Tak si říkám, že nové pokračování HP mi třeba přinese překvapení :D
    (A mám doma ponožky s logem Zmijozelu, jen tak mimochodem :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo já to řikám pořád :D on si zasloužil něco jinýho :D jen tak mimochodem ponožky závidím xxx a díky ;)

      Vymazat

Počet zobrazení stránky